venerdì 15 aprile 2011

THE GARDEN OF MEMORIES !!!


HO DECISO DI FARE QUESTO OUTFIT, IN UN POSTO A ME CARO, NEL GIARDINO CHE SI TROVA NELL'INTERNO DEL PALAZZO DI FAMIGLIA, DOVE MIO NONNO MI PORTAVA QUANDO ERO PICCOLINA... 
MI SONO PERSA NEL PROFUMO DEGLI ALBERI DI LIMONE E TRA LE SCULTURE  ANTICHE MENTRE LA MIA TESTA RIPERCORREVA I MOMENTI VISSUTI LI...


 I HAVE DECIDED TO MAKE THIS OUTFIT IN A PLACE DEAR TO ME, THE GARDEN THAT IS IN MY FAMILY PALACE, WHERE MY GRANDFATHER TAKE ME WHEN I WAS  YOUNG ... I'M LOST IN THE SCENT OF LEMON TREE AND BETWEEN THE OLD SCULPTURES
AND MY HEAD THROUGH THE BEST MOMENT LIVED THERE...










PHOTOGRAPHER DARIA D'ALOJA

I WAS WEARING:

PRADA SKIRT
CHANEL BAG
ZARA LEATHER JACKET AND SHIRT
TATA SHOES

2 commenti:

  1. Hola acabo de descubrir tu blog , ya tienes una seguidora más.
    http://azustyle-azustyle.blogspot.com/
    Besitos.

    RispondiElimina
  2. Complimenti x le foto. http://calogeromira.wordpress.com

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...