lunedì 14 febbraio 2011

ON SUNDAY... MY FIRST OUTFIT!!!


ECCO QUI IL MIO PRIMO OUTFIT E CREDETEMI MI SONO DIVERTITA DA MORIRE...!!!
UNA DOMENICA DIVERSA PIENA DI ALLEGRIA... CON MIA SORELLA DARIA E IL MIO AMICO  GIACOMO CHE MI FOTOGRAFAVANO DIVERTITI...IN UN POSTO BELLISSIMO SUL MARE CON MURETTI E PAVIMENTO INVASI DA DEDICHE D'AMORE!!!

HERE'S MY FIRST OUTFIT AND BELIEVE ME I HAD FUN AS HELL..!!!! A DIFFERENT SUNDAY FULL OF FUN..... WITH MY SISTER DARIA AND MY FRIEND GIACOMO PHOTOGRAPH ME  IN A BEAUTIFUL PLACE BY THE SEA WITH FLOOR AND WALL FLOODED DEDICATION OF LOVE!









I WAS WEARING:

SERGIO ROSSI SHOES
FENDI PEEKABOO HANDBAG
CYCLE JEANS
SHIRT ABERCROMBIE
REBECCA RING
 RAY-BAN SUNGLASSES

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...